Παραθέτουμε στη συνέχεια απο το www.skai.gr την είδηση σύμφωνα με την οποία η εταιρία Louis Hellenic Cruises αφαιρεί την ελληνική σημαία από τα 6 κρουαζιερόπλοια εξαιτίας της άρσης του καμποταζ. Συνέπεια, την απόφασης είναι είτε η απόλυση των 1000 περίπου Ελλήνων ναυτικών που απασχολεί είτε η εξωμείωση των μισθών τους με τους μισθών των ναυτικών από χώρες όπως οι Φιλιππίνες και η Ουκρανία. Αναρωτιόμαστε όλοι αυτοί που το καλοκαίρι έπεσαν σαν τα κοράκια να κατασπαράξουν του ναυτικούς που απέκλειαν το λιμάνι εναντίον της άρσης του καμποτάζ τι έχουν να πουν σε 1000 οικογένειες που μένουν στο δρόμο; Όπως φαίνεται για μια ακόμη φορά η ανάπτυξη της ναυτιλίας για την οποία τόσο πολύ πασχίζουν οι εκπρόσωποι των εφοπλιστών στα ΜΜΕ (με ναυαρχίδα το συγκρότημα Αλαφούζου) αφορά μόνο στα κέρδη των πλοιοκτητών τα οποία συνδυάζονται με αύξηση της ανεργίας ανάμεσα στους Έλληνες ναυτκούς.
Αναλυτικά η είδηση:
Στην υποστολή της ελληνικής σημαίας από τα έξι κρουαζιερόπλοια του προχωράει ο κυπριακός όμιλος
Louis Hellenic Cruises.
Ο όμιλος ο οποίος απασχολεί περίπου 1.000 έλληνες ναυτικούς επικαλείται ανισότητα στα λειτουργικά έξοδα μετά την άρση του καμποτάζ σε σχέση με τα αντίστοιχα πλοία άλλων σημαιών που θα μπορούν από φέτος να πραγματοποιούν κρουαζιέρες από τα ελληνικά λιμάνια.
Η εταιρεία έχει σήμερα έξι κρουαζιερόπλοια σε ελληνική σημαία, τα «Emerald», «Destiny», «Saphire», «Majesty», «Queen» και «Cristal» και είναι η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην Μεσόγειο και 5η μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στον κόσμο.
Παραμονή πρωτοχρονιάς και 800 ναυτικά μίλια από τις ακτές των Βερμούδων συνέβη ένα πρωτοφανές ναυτικό ατύχημα για τα παγκόσμια ναυτικά δεδομένα.Το δεξαμενόπλοιο Agean Angel ιδιοκτήσιας Κ.Αγγελόπουλου αντιμετωπίζοντας σφοδρότατη κακοκαιρία ανάγκασε τις τρείς «κεφαλές» του πλοίου Καπετάνιο, Ά Μηχανικό και Υποπλοίαρχο να βγουν έξω στο κατάστρωμα και να επιθεωρήσουν για τυχόν βλάβες στο πλοίο που πιθανό να προκλήθηκαν από την κακοκαιρία. Δυστυχώς ένα μεγάλο κύμα παρέσυρε και τους τρεις με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του Καπετάνιου, του Ά Μηχανικού και τον σοβαρό τραυματισμό του Υποπλοιάρχου. Ο νεαρός Ανθυποπλοίαρχος του πλοίου κλήθηκε να διαχειριστεί αυτή την πρωτοφανή κρίση μιας και ήταν ο τελευταίος υπεύθυνος επί του πλοίου. Ένας νεαρός Ανθυποπλοίαρχος με πολύ μικρή εμπειρία κλήθηκε να πλοηγήσει ένα 150.000 τόνων tanker μέχρι τις πλησιέστερες ακτές των Βερμούδων ώστε το πλοίο να είναι προσβάσιμο από ελικόπτερο για την παροχή βοήθειας. Είναι προφανής η προσφορά των Ελλήνων Ναυτικών στην Ελληνική Ναυτιλία οι οποίοι με ιδρώτα και αίμα ανέδειξαν την Ελληνική Ναυτιλία ως την πρώτη ναυτιλία του κόσμου και αντί αυτής της αναγνώρισης, στην προ ολίγων ημερών συνάντηση του Γιωργάκη με τον πρόεδρο της ένωσης Ελλήνων εφοπ-Ληστών κύριο Θ. Βενιάμη αποφασίστηκε εκτός των άλλων η υποβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης με σκοπό φυσικά την απαξίωση των Ελλήνων Ναυτικών στο μέλλον. Ένα μέλλον όπου η Ελληνική Ναυτιλία θα αντιμετωπίσει τον πλήρη αφελληνισμό της και την επάνδρωση της, από φθηνούς ναυτεργάτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανουλίκος