Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου 2011

Δεν πληρώνω, δεν μασάω

Οι αστικές φυλλάδες της Κυριακής ήταν γεμάτες αναφορές πολυ-διαφημισμένων αρθρογράφων που ανέλυαν, με ευφάνταστο πολλές φορές τρόπο, γιατί πρέπει να πληρώνουμε διόδια και εισιτήρια στα ΜΜΜ. Οι γνωστοί τύποι όπως ο Μπάμπης, ο Πάσχ-ων, ο, κατά τον Γκλέτσο, γελοίος Βασίλης Χιώτης επιχειρηματολογούν εναντίον των κινημάτων των πολιτών που λένε όχι στο χαράτσι και στην ασχροκέρδεια των νταβατζήδων. Οι περισσότεροι που κινούνται σε αυτή τη γραμμή μιλάνε για τζαμπατζήες, τζάμπα μάγκες κλπ. Ωστόσο, σήμερα, φάνηκε το πρώτο αποτέλεσμα των κινητοποιήσεων χιλιάδων ανθρώπων. Νομίζουμε ότι η προσπάθεια αυτών των ανθρώπων δείχνει το δρόμο για το μέλλον αλλά δίνει και ένα μήνυμα ότι δεν πρέπει να μασάμε την τροφή που πλασάρουν οι νταβατζήδες μέσω των εταίρων τους.

Παραθέτουμε από το site της Καθημερινής την είδηση:

Μαγκριώτης: Δραστική μείωση διοδίων σε υπό κατασκευή τμήματα
Σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη, προς το τέλος της εβδομάδας ολοκληρώνεται και η δεύτερη φάση του διαλόγου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες και τις τράπεζες και θα απομείνουν μόνο κάποια τεχνικά θέματα.

Δραστική θα είναι η μείωση των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα των αυτοκινητόδρομων παραχώρησης, δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης.

«Μιλάμε ακόμη και για περισσότερο από 50% μείωση, στα υπό κατασκευή τμήματα», είπε, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «σε κάθε περίπτωση θα έχουμε συνολικά μείωση των διοδίων και στα υπό κατασκευή τμήματα η μείωση αυτή θα είναι δραστική».

Σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη, προς το τέλος της εβδομάδας ολοκληρώνεται και η δεύτερη φάση του διαλόγου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες και τις τράπεζες και θα απομείνουν μόνο κάποια τεχνικά θέματα. Οι δυο πλευρές συζητούν να καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις. Να προχωρήσει η εγκατάσταση των ηλεκρονικών διοδίων και οι πολίτες να πληρώνουν ανάλογα με τη χρήση, ώστε εξυπηρετηθούν οι τοπικές κοινωνίες και γενικά να υπάρξει διευκόλυνση των κατοίκων των γειτονικών περιοχών, με κάρτες διέλευσης, που το κόστος τους θα αναλάβει κατ΄αρχήν το κράτος μέχρι να ολοκληρωθεί η κατασκευή του παράπλευρου δικτύου, όπως έγινε πρόσφατα στη Στυλίδα.

Ο υφυπουργός Υποδομών, υπογράμμισε ότι και οι ίδιες οι κοινοπραξίες αναγνωρίζουν το πρόβλημα και όχι μονο το συζητούν αλλά προτείνουν και λύσεις, κάτι που δεν ήθελαν να κάνουν πριν απο λίγο καιρό.

Πρόσθεσε, επίσης, ότι η νομοθετική ρύθμιση που ετοιμάζει το Υπουργείο, δεν θα έχει «ποινικό χαρακτήρα, αλλα θα λειτουργεί αποτρεπτικά γι΄αυτους που δεν θέλουν να πληρώσουν».

Σημειώνεται ότι αύριο όλες οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε αυτοκινητόδρομους παραχώρησης, θα παραχωρήσουν κοινή συνέντευξη Τύπου.

2 σχόλια:

  1. Το κίνημα κανονικά πρέπει να ονομαστεί όχι "δεν πληρώνω,δεν πληρώνω" αλλά "δεν έχω,δεν έχω"

    Πανουλίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια, συχνά, αργούν να δημοσιευθούν γιατί πρέπει πρώτα να ελεγχθεί ότι δεν είναι υβριστικά ή διαφημιστικά (κανένας άλλος έλεγχος δεν γίνεται) και επειδή το blog δεν είναι η δουλειά μας, αλλά το "ψώνιο" μας, ελέγχονται μόνο μια φορά τη μέρα.