Τετάρτη, 28 Απριλίου 2010

Σιωπή

Ακούμε, καθημερινά, για τις αλλαγές και τα μέτρα που προτείνουν η ΕΕ και το ΔΝΤ. Μέσα σε αυτά περιλαμβάνεται η απελευθέρωση των αγορών. Όλοι οι θιασώτες των μέτρων λένε ότι είναι η απελευθέρωση  είναι απαραίτητη για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας. Δεν ακούμε, όμως, κανέναν από τους λαλίστατους αναλυτές να μιλάει για το υπό διαμόρφωση μονοπώλιο στην αγορά αερομεταφορών.

5 σχόλια:

  1. Φίλε παπαγάλε σε παρακολουθώ και νομίζω ότι έχεις μια διεισδυτική ματιά στις εξελίξεις. Συμφωνώ μαζί σου για το μονοπώλιο που πάει να δημιουργηθεί στις αερομεταφορές. Σε παρακαλώ να σχολιάσεις το μονοπώλιο που υπάρχει στα λιμάνια για μία συγκεκριμένη εταιρεία κρουαζιερών καθώς και τις κινητοποιήσεις των σκληροπυρηνικών του ΠΑΜΕ εναντίον των επισκεπτών της χώρας μας (που αφήνουν τα ωραία λεφτά τους και τους τα πετάμε πίσω στα μούτρα). Ως πότε μια χούφτα μονόχνωτοι συνδικαλιστές θα διαφεντεύει όλη την Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε, δεν γνωρίζω να υπάρχει μονοπώλιο στην αγορά κρουαζιερών. Γνωρίζω, ότι η εταιρία Louis Cruise έχει πλεονεκτική θέση διαθέτοντας 7 πλοία υπό ελληνική σημαία αλλά όχι μονοπώλιο. Πέρα, από το θέμα του μονοπωλίου δεν νομίζω ότι καμιά χούφτα συνδικαλιστών δεν διαφεντεύει την Ελλάδα. Δυστυχώς, τη χώρα τη διαφεντεύει μια χούφτα τραπεζιτών και εφοπλιστών, που πλέον έχουν και ξένη βοήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όταν υπάρχει μία εταιρεία και κάποιοι απαγορεύουν σε κάποια άλλη να λειτουργήσει σύμφωνα με τους νόμους της Ελλάδας και της ΕΕ τι είναι (γιατί έχεις δίκιο μονοπώλιο δεν είναι); Είναι ΑΣΥΔΟΣΙΑ, ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ, ΑΝΑΡΧΙΑ, ΑΤΟΛΜΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή, καταλαβαίνω ότι είσαι υπέρ του υγιούς ανταγωνισμού είναι δεν είναι αθέμιτος ανταγωνισμός η μια εταιρία να έχει Έλληνες ναυτικούς πληρώνοντάς τους με βάση τη συλλογική σύμβαση και καλύπτοντας και τις ασφαλιστικές τους εισφορές, ενώ η άλλη δεν το κάνει έχοντας αρκετούς ανασφάλιστους ναυτικούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε παπαγάλε, επειδή δεν τα ξέρεις καλά θα σου πω ότι αθέμιτος ανταγωνισμός είναι όταν το κράτος επιδοτεί τις ασφαλιστικές εισφορές εφοπλιστών. Και αυτό συμβαίνει με την εταιρεία louis. Αν αφήσει το κράτος να μπουν και άλλες εταιρείες απλώς θα πρέπει να σταματήσει να επιδοτεί την Louis ή να επιδοτεί όλες τις εταιρείες - απλά. Πότε θα έχουμε περισσότερες θέσεις εργασίας; όταν θα έχουμε 10 πλοία στον Πειραιά των 3.000 επιβατών το καθένα ή τώρα πόυ έχουμε 4 άντε 5 των 800; Και μιλάω σε όλο το κύκλωμα - τροφοδοσία πλοίων - ξενοδοχεία - τουριστικά γραφεία - ξεναγοί κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια, συχνά, αργούν να δημοσιευθούν γιατί πρέπει πρώτα να ελεγχθεί ότι δεν είναι υβριστικά ή διαφημιστικά (κανένας άλλος έλεγχος δεν γίνεται) και επειδή το blog δεν είναι η δουλειά μας, αλλά το "ψώνιο" μας, ελέγχονται μόνο μια φορά τη μέρα.