Αναδημοσιεύουμε από την εφημερίδα "Ριζοσπάστης" την αποκάλυψη που έκανε στα πλαίσια της εξεταστικής για Siemens ο κ. Φλέσσας, επικεφαλής της εταιρίας CIVITAS, σχετικά με την προπαγάνδα που έστησαν τα ΜΜΕ υπέρ του μνημονίου.
Την «επικοινωνιακή διαχείριση» του μνημονίου είχε αναλάβει η εταιρεία CIVITAS, οργανώνοντας συναντήσεις της τρόικας με δημοσιογράφους.
O ρόλος των διαφόρων διαφημιστικών εταιρειών, που αναλαμβάνουν με το αζημίωτο την προώθηση των βάρβαρων μέτρων κυβέρνησης - τρόικας (ΕΕ, ΔΝΤ, ΕΚΤ), αναδείχθηκε χτες στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής που διερευνά το σκάνδαλο «Ζήμενς», μέσα από την κατάθεση του Γ. Φλέσσα, επικεφαλής της εταιρείας επικοινωνίας CIVITAS.
Κατά την κατάθεσή του στην Εξεταστική, είπε ότι συνεργάστηκε με μια ευρωπαϊκή εταιρεία για λογαριασμό του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου προκειμένου να προπαγανδίσει στη χώρα μας τα βάρβαρα οικονομικά μέτρα που συναποφάσισε η κυβέρνηση με την τρόικα.
Ο Γ. Φλέσσας ανέφερε ότι ανάμεσα στα καθήκοντά του ήταν «να οργανώνει συναντήσεις της τρόικας» με δημοσιογράφους, χωρίς όμως να δώσει συγκεκριμένα ονόματα. Η συνεργασία αυτή κράτησε για 40 μέρες, από τον περασμένο Μάη μέχρι και 15 μέρες μετά την ψήφιση του διαβόητου μνημονίου. Μάλιστα, η εταιρεία του αμειβόταν με 10.000 ευρώ το μήνα, προκειμένου να στέλνει στο ΔΝΤ τα αποκόμματα των εφημερίδων της χώρας μας που αναφέρονταν στα πρόσφατα οικονομικά μέτρα.
Με βάση τα λεγόμενα του Γ. Φλέσσα και τις επαφές της τρόικας με δημοσιογράφους, μπορεί κανείς να καταλάβει γιατί διάφοροι μεγαλόσχημοι τηλεοπτικοί και όχι μόνο «αστέρες» κραύγαζαν στις οθόνες για την ανάγκη λήψης των αντιλαϊκών μέτρων, που τελικά πάρθηκαν.
Ο Γ. Φλέσσας ανέφερε ότι ανάμεσα στα καθήκοντά του ήταν «να οργανώνει συναντήσεις της τρόικας» με δημοσιογράφους, χωρίς όμως να δώσει συγκεκριμένα ονόματα. Η συνεργασία αυτή κράτησε για 40 μέρες, από τον περασμένο Μάη μέχρι και 15 μέρες μετά την ψήφιση του διαβόητου μνημονίου. Μάλιστα, η εταιρεία του αμειβόταν με 10.000 ευρώ το μήνα, προκειμένου να στέλνει στο ΔΝΤ τα αποκόμματα των εφημερίδων της χώρας μας που αναφέρονταν στα πρόσφατα οικονομικά μέτρα.
Με βάση τα λεγόμενα του Γ. Φλέσσα και τις επαφές της τρόικας με δημοσιογράφους, μπορεί κανείς να καταλάβει γιατί διάφοροι μεγαλόσχημοι τηλεοπτικοί και όχι μόνο «αστέρες» κραύγαζαν στις οθόνες για την ανάγκη λήψης των αντιλαϊκών μέτρων, που τελικά πάρθηκαν.
Επί της ουσίας, ομολόγησε ότι ο προπαγανδιστικός μηχανισμός της κυβέρνησης και της πλουτοκρατίας έχει μεγάλη «ουρά». Οτι σ' αυτόν είναι ενταγμένοι με τον πιο επίσημο τρόπο «δημοσιογράφοι» που κάνουν επαφές με το ΔΝΤ και γράφουν κατά παραγγελία υπέρ των μέτρων που προωθούνται σε βάρος του λαού. Μετά από αυτή την αποκάλυψη, ο καθένας δικαιούται να πιστέψει ότι ένα μεγάλο μέρος όλων αυτών που με τη γραφίδα και το μικρόφωνό τους συμμετέχουν στην προπαγανδιστική επίθεση υπέρ των αντιλαϊκών μέτρων και κατά των εργατικών κινητοποιήσεων έχουν περάσει από το τραπέζι του ΔΝΤ.
Η ίδια η εταιρεία επικοινωνιολόγων ισχυρίζεται ότι ένα από τα καθήκοντά της ήταν να αποδελτιώνει και να στέλνει στο ΔΝΤ τα δημοσιεύματα του Τύπου που το αφορούσαν. Ανάλογη δουλειά «επικοινωνιακής στήριξης» με την αξιοποίηση δημοσιογράφων είχε στήσει η ίδια εταιρεία και για λογαριασμό της «Ζήμενς». Πρόκειται για την αποθέωση της αθλιότητας όλων εκείνων που επιτίθενται στο λαό και τον συκοφαντούν, όντας ενσωματωμένοι σε προπαγανδιστικούς μηχανισμούς που μόνο στόχο έχουν να κάνουν το άσπρο μαύρο για λογαριασμό της πλουτοκρατίας και των κομμάτων της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια, συχνά, αργούν να δημοσιευθούν γιατί πρέπει πρώτα να ελεγχθεί ότι δεν είναι υβριστικά ή διαφημιστικά (κανένας άλλος έλεγχος δεν γίνεται) και επειδή το blog δεν είναι η δουλειά μας, αλλά το "ψώνιο" μας, ελέγχονται μόνο μια φορά τη μέρα.