Δελτίο τύπου εξέδωσε το υπουργείο Οικονομίας σχετικά με το ζήτημα που έχει ανακύψει με τα πλοία "ROPAX I" και "ROPAX II" στο λιμάνι της Κορίνθου.
"Το ΥΠΟΙΑΝ από την πρώτη στιγμή προσέφερε, με πνεύμα καλοπιστίας, τις υπηρεσίες του προκειμένου να βρεθεί μια συμβιβαστική λύση μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων, προσπάθεια η οποία συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι τα πλοία ROPAX I και ROPAX II δεν είναι RO-RO, δηλαδή δεν είναι οχηματαγωγά, όπως μέχρι τώρα εμφανίζονταν. Είναι επιβατικά, καθώς μεταφέρουν πάνω από 12 επιβάτες. Το ΥΠΟΙΑΝ, λόγω και της ηγετικής θέσης της Χώρας στην διεθνή ναυτιλία, λαμβάνει πολύ σοβαρά και εξετάζει όλα τα θέματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας, επιβατών και προσωπικού των συγκεκριμένων πλοίων. Οι προσπάθειες διαμεσολάβησης συνεχίζονται ακόμη και τώρα, όπως έγινε άλλωστε γνωστό και με το Δελτίο Τύπου που εξέδωσε το Υπουργείο το Σάββατο, 12 Ιουνίου 2010."
Το γεγονός ότι το αρμόδιο υπουργείο διαπιστώνει ότι το πλοίο ταξιδεύει ως επιβατικό και όχι ως RO-RO είναι πολύ σημαντικό. Η εταιρία μέχρι σήμερα παρανομούσε απασχολώντας 33 ναυτικούς όπως ορίζει ο νόμος για τα RO-RO και όχι 48 όπως θα έπρεπε αφού λειτουργεί ως επιβατικό. Άρα, επιβεβαιώνονται και οι αιτιάσεις των απεργών ναυτικών, οι οποίοι ζητούσαν τα πλοία να αυξήσουν το προσωπικό τους σε 48 εφαρμόζοντας ταυτόχρονα τη ΣΣΕ των Ελλήνων ναυτεργατών....
Μάλιστα, γίνεται ξεκάθαρος ο ρόλος του ΣΚΑΙ και της Καθημερινής που πρωτοστάτησαν στη συκοφάντηση του αγώνα των ναυτεργατών. Οι μεγαλοδημοσιογράφοι, λοιπόν, των δύο αυτών μέσων ξεδιάντροπα εδώ και 2 εβδομάδες ψευδόμενοι συκοφαντούν τους ναυτικούς υπηρετώντας τα εφοπλιστικά συμφέροντα του αφεντικού τους.
Μάλιστα, γίνεται ξεκάθαρος ο ρόλος του ΣΚΑΙ και της Καθημερινής που πρωτοστάτησαν στη συκοφάντηση του αγώνα των ναυτεργατών. Οι μεγαλοδημοσιογράφοι, λοιπόν, των δύο αυτών μέσων ξεδιάντροπα εδώ και 2 εβδομάδες ψευδόμενοι συκοφαντούν τους ναυτικούς υπηρετώντας τα εφοπλιστικά συμφέροντα του αφεντικού τους.
Παραθέτουμε το δημοσίευμα από την ιστοσελίδα του ΣΚΑΙ που επιβεβαιώνει τα προαναφερθέντα:
Επίσης, ενδεικτικά, παραθέτουμε ένα τμήμα από ένα άρθρο του κ. Παπαδημητρίου (Καθημερινή 12/06/2010), στο οποίο ο πολύς κ. Μπάμπης λέει ότι η απεργία των ναυτεργατών γίνεται γιατί το ΚΚΕ υπερασπίζεται τα συμφέροντα των εφοπλιστών της γραμμής Πάτρα - Ιταλία!
"Η νεότερη όμως δραστηριότητα του Κ.Κ. αφορά ξεχωριστούς και ιδιαίτερους ανταγωνισμούς, που συνήθως έμεναν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Η τρέχουσα κρίση, επειδή ακριβώς ανατρέπει κατεστημένα φέουδα σε διάφορες γωνιές της οικονομίας, αναδεικνύει κρυμμένες πλευρές των σχέσεων που έχει εξυφάνει ο συγκεκριμένος πολιτικός σχηματισμός με τα «αφεντικά» που εκμεταλλεύονται τον σχετικό τζίρο. Η περίπτωση της εμπορευματικής ναυτιλιακής γραμμής Κόρινθος - Ραβένα και ο αυτονόητος ανταγωνισμός με την παράλληλη γραμμή Πάτρα - Ανκόνα έφερε στην επιφάνεια τη «μέθοδο ΚΚΕ» στους ενδοκαπιταλιστικούς πολέμους."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια, συχνά, αργούν να δημοσιευθούν γιατί πρέπει πρώτα να ελεγχθεί ότι δεν είναι υβριστικά ή διαφημιστικά (κανένας άλλος έλεγχος δεν γίνεται) και επειδή το blog δεν είναι η δουλειά μας, αλλά το "ψώνιο" μας, ελέγχονται μόνο μια φορά τη μέρα.