Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Η ΒΡ μπορεί να μην καθάρισε την πετρελαιοκηλίδα, αλλά"καθάρισε"...με τη google

Αναδημοσίευση από το blog Βαθύ Κόκκινο

Για την πετρελαιοκηλίδα στον κόλπο του Μεξικού δε θα γράψουμε πολλά. Άλλωστε, έχουμε ήδη αναφερθεί σε παλαιότερη ανάρτηση, ενώ αν θέλετε μπορείτε να πάτε στο google και να βρείτε και νεότερα για το θέμα - ή μήπως όχι?

Το Reuters μετέδωσε ότι η BP έκανε μια συμφωνία (έναντι αδιευκρίνιστου χρηματικού ποσού) με τη Google προκειμένου η τελευταία...να μεταδίδει ως πρώτο αποτέλεσμα στην αναζήτηση του όρου "oil spill" μια σελίδα από το site της που προπαγανδίζει το πόσο πολύ προσπαθεί να αντιπαλέψει την τεράστια καταστροφή που προκάλεσε, μπλα, μπλα, μπλα, αντί για αποτελέσμα που δείχνουν το μέγεθος της ζημιάς και την εκθέτουν.
Ο Kevin Ryan, CEO της Motivity Marketing δήλωσε ότι σύμφωνα με τις έρευνες που έχουν γίνει, οι περισσότεροι άνθρωποι αδυνατούν να ξεχωρίσουν τη διαφορά ανάμεσα σε μια πληρωμένη σελίδα αποτελεσμάτων στο google και σε μια πραγματική σελίδα ειδήσεων, ενώ ο Tony Odone, εκπρόσωπος της BP, είπε στο ABC ότι

We have bought search terms on search engines like Google to make it easier for people to find out more about our efforts in the Gulf and make it easier for people to find key links to information on filing claims, reporting oil on the beach and signing up to volunteer.

Ένας άλλος εκπρόσωπος (έχουν πολλούς) της BP, ο Robert Wine δήλωσε στο Fiscal Times ότι

Yes, you’re right, we have been buying up search terms. We’ve tried to pick terms which will help the people who are most directly affected in the Gulf coast states with information about how to get in touch with us and make claims for loss of earnings…The main aim is a marketing tool, to help the people who are most directly affected — fishermen, local businesses, volunteers in the cleanup. We want people to be able to find us, so we can work out how to minimize the impact on their lives and businesses.

Ευτυχώς που σκέφτονται το καλό μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια, συχνά, αργούν να δημοσιευθούν γιατί πρέπει πρώτα να ελεγχθεί ότι δεν είναι υβριστικά ή διαφημιστικά (κανένας άλλος έλεγχος δεν γίνεται) και επειδή το blog δεν είναι η δουλειά μας, αλλά το "ψώνιο" μας, ελέγχονται μόνο μια φορά τη μέρα.