Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2010

Μπάμπηδες, Άρηδες και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις

Χθες, για μια ακόμη φορά οι μεγαλο-δημοσιογράφοι της χώρας ακολουθώντας τη συνηθισμένη τακτική τους ξεσπάθωσαν εναντίον του ΚΚΕ, του ΠΑΜΕ και των ναυτεργατών. Μάλιστα, το γεγονός ότι οι εταιρίες δεν ειδοποίησαν τους ταξιδιώτες για την απεργία οδηγώντας τους σε πολύωρη ταλαιπωρία έδωσε ένα ακόμη πιο ισχυρό έρεισμα στους Λυριτζηδες, στους Καμπουράκηδες και στους Μπάμπηδες. Ωστόσο ορισμένα από αυτά που ακούστηκαν αξίζει να αναλυθούν.

1) Ξαφνικά, χθες, όλοι αυτοί ανακάλυψαν ότι από τα 14 σωματεία της ΠΝΟ μόνο 2 ελέγχονται από το ΠΑΜΕ τα οποία συμμετείχαν και στη χθεσινή απεργία. Μάλιστα, αυτό ήταν ένα από τα βασικά τους επιχειρήματα. Αν ανατρέξουμε στην υπόθεση Zenith θα δούμε ότι οι ίδιοι αυτοί δημοσιογράφοι (λέμε τώρα) κατηγορούσαν και τότε το ΠΑΜΕ. Όμως, τότε, την απεργία την είχε εξαγγείλει η ΠΝΟ δηλαδή και τα 14 σωματεία από τα οποία την πλειοψηφία το ΠΑΜΕ έχει μόνο στα 2! Άρα, όποιος και να κάνει την κινητοποίηση αυτοί έχουν στοχοθετήσει το ΠΑΜΕ.

2) Ο ΣΚΑΙ για να δώσει ακόμα μεγάλυτερη αξία στην ποιότητα της ενημέρωσης που παρέχει ζήτησε τη γνώμη του εφοπλιστή κ. Σπανού. Ο κύριος αυτός, εφοπλιστής υπενθιμίζουμε, ισχυρίστηκε ότι σταμάτησε την επιχειρηματική του δραστηριότητα εξαιτίας των κινητοποιήσεων των ναυτεργατών. Ο κ. Σπανός ως ιδιοκτήτης της εταιρίας Kallisti Ferries έχει καταφέρει τα ακόλουθα:

α) Όταν σταμάτησε η δραστηριότητά του υπεξαίρεσε τα χρήματα των τουριστικών γραφείων τα οποία είχαν προκαταβάλει ώστε να μπορούν να εκδίδουν εισιτήρια.

(Τα παρακάτω στοιχεία ανλτήθηκαν από την εφημερίδα "Ριζοσπάστης")

β) Το Γενάρη, τον Απρίλη, το Μάη και τον Ιούνη του 2009, οι ναυτεργάτες του «Σαρδηνία Βέρα», στη γραμμή Πειραιάς - Ικαρία, έκαναν επίσχεση εργασίας για να διεκδικήσουν δεδουλευμένα που παράνομα παρακρατούσε ο Σπανός. Ιδια ήταν η κατάσταση και στο άλλο πλοίο του Σπανού, το «Κόρσικα Εξπρές ΙΙΙ», το οποίο παρέμενε ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και οι ναυτεργάτες του έκαναν δημόσια έκκληση για φαγητό, αφού ο εφοπλιστής τους είχε εγκαταλείψει στην τύχη τους.

γ) Το Δεκέμβρη του 2008, σε αίτημα των ναυτεργατών του «Σαρδηνία Βέρα» να πληρωθούν τα δεδουλευμένα τους, ο πλοιοκτήτης έδωσε τραπεζική επιταγή, η οποία όμως ήταν ακάλυπτη!

δ) Τον Οκτώβρη του 2008, ο Σπανός απέλυσε ναυτεργάτη εν πλω!

ε) Ο Σπανός χρωστούσε τα κερατιάτικά του και στο ΝΑΤ. Μάλιστα, οι οφειλές του είχαν φτάσει σε τέτοιο σημείο, ώστε τον Απρίλη του 2009 η διοίκηση του ΝΑΤ αναγκάστηκε να εκδώσει απαγόρευση ελευθεροπλοΐας στο πλοίο «Σαρδηνία Βέρα». Από τα επίσημα στοιχεία του ΝΑΤ, για το «Σαρδηνία» ο εφοπλιστής όφειλε μέχρι εκείνη τη στιγμή 250.000 ευρώ εισφορές στο ΝΑΤ και άλλα 14.266,11 ευρώ στο Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών και Οχημάτων (ΚΑΕΟ), χρήματα που έχει εισπράξει από τα εισιτήρια και τα έχει παρακρατήσει.

στ) Οι υπάλληλοι της εταιρείας παραμένουν ακόμα και σήμερα απλήρωτοι για μεγάλο μέρος των δεδουλευμένων και των αποζημιώσεών τους, αφού ο εφοπλιστής εγκατέλειψε τη δραστηριότητά του στην Ελλάδα χωρίς να τους καταβάλει τα οφειλόμενα.

Είναι, λοιπόν, πρόδηλο ότι η "ελίτ" της δημοσιογραφίας της χώρας έχει στοχοποιήσει τους εργαζόμενους που αντιστέκωνται στην φτώχεια και την εξαθλίωση. Είναι ευθύνη όλων μας να τους απαξιώσουμε.

2 σχόλια:

  1. ειναι σιγουρα ολα αυτα? πως τα ξερεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει συγγενικό μου πρόσωπο τουριστικό γραφείο και του "έφαγε" τα λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια, συχνά, αργούν να δημοσιευθούν γιατί πρέπει πρώτα να ελεγχθεί ότι δεν είναι υβριστικά ή διαφημιστικά (κανένας άλλος έλεγχος δεν γίνεται) και επειδή το blog δεν είναι η δουλειά μας, αλλά το "ψώνιο" μας, ελέγχονται μόνο μια φορά τη μέρα.